Počet záznamů: 1  

Žena a muž v marketingové komunikaci

  1. Údaje o názvuŽena a muž v marketingové komunikaci / Radim Bačuvčík (ed.)
    Dal.odpovědnost Bačuvčík, Radim, 1975- (editor)
    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajeZlín : VeRBuM, 2010
    Fyz.popis260 s. : il.
    ISBN978-80-904273-4-1 (brož.)
    EdiceProtipóly marketingové komunikace
    PoznámkyNa obálce nad názvem: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
    Jazyková pozn.Část. anglický a slovenský text, anglická a česká resumé
    Předmět.hesla marketing
    marketingová komunikace
    reklama a propagace
    muži a ženy
    gender
    Forma, žánr kolektivní monografie
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština * angličtina * slovenština * čeština
    URLhttp://toc.nkp.cz/NKC/201011/contents/nkc20102124103_1.pdf
    Počet ex.1, z toho volných 1
    DatabázeNaučná literatura
    SignaturaPřír.čísloLokaceDislokaceInfo
    88338438480KnihovnaII
    Žena a muž v marketingové komunikaci

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.