Počet záznamů: 1  

Tradiční a nové v marketingové komunikaci

  1. Záhlaví-jméno Bačuvčík, Radim, 1975- (autor)
    Údaje o názvuTradiční a nové v marketingové komunikaci / Radim Bačuvčík a kol.
    Dal.odpovědnost Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajeZlín : VeRBuM, 2011
    Fyz.popis218 s. : il.
    ISBN978-80-87500-04-0 (brož.)
    EdiceProtipóly marketingové komunikace
    PoznámkyNa obálce nad názvem: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. Jednotlivé příspěvky kolektivní monografie zpracovány.
    Jazyková pozn.Část. anglický a slovenský text, anglická a slovenská resumé
    Předmět.hesla marketing
    marketingová komunikace
    marketingové nástroje
    reklama a propagace
    Forma, žánr kolektivní monografie
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština * angličtina * slovenština
    URLhttp://toc.nkp.cz/NKC/201108/contents/nkc20112201091_1.pdf
    Počet ex.1, z toho volných 1
    DatabázeNaučná literatura
    Odkazy (24) - ČLÁNKY
    SignaturaPřír.čísloLokaceDislokaceInfo
    88047442419KnihovnaII
    Tradiční a nové v marketingové komunikaci

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.