Počet záznamů: 1
Principles of marketing
Záhlaví-jméno Kotler, Philip, 1931- (autor) Údaje o názvu Principles of marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong Dal.odpovědnost Armstrong, Gary (autor)
Údaje o vydání 14th ed. Vyd.údaje Boston : Pearson/Prentice Hall, c2012 Fyz.popis 1 sv. (různé stránkování) : barev. il. ISBN 978-0-13-216712-3 (váz.) 978-0-13-216719-2 (student value ed.) Chybné ISBN 0-13-216712-3 0-13-216719-0 Část názvu Marketing Předmět.hesla marketing marketingový management marketingové nástroje marketingové strategie marketingový mix Forma, žánr učebnice vysokých škol Konspekt 658 - Řízení a správa podniku Země vyd. Spojené státy americké Jazyk dok. angličtina Počet ex. 2, z toho volných 1 Databáze Naučná literatura kniha
Signatura Přír.číslo Lokace Dislokace Info 89170 444168 Knihovna II Dlouhodobá výpůjčka - učitel 89170 450688 Knihovna II
Počet záznamů: 1