Počet záznamů: 1  

Konstruktivní přístup k učení žáků v kontextu blended learningu na ZŠ

  1. Článek! Pro signaturu klikni na odkaz In
    Záhlaví-jméno Štorek, Petr (autor)
    Údaje o názvuKonstruktivní přístup k učení žáků v kontextu blended learningu na ZŠ / Petr Štorek, Jiří Nikl
    Dal.odpovědnost Nikl, Jiří, 1943- (autor)
    In . Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2011 E-learning 2011. - s. 190-194 : 2 obr.
    Předmět.hesla blended learning
    informační a komunikační technologie
    konstruktivismus
    didaktické cvičení
    základní školy
    Forma, žánr články ze sborníku
    Konspekt371 - Školství (organizace)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    DatabázeČlánky
    Odkazy - Zdroj.dok.
    článek

    článek

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.