Počet záznamů: 1  

Mapa strategie a metoda BSC jako strategický nástroj marketingového managementu destinace (Česká republika)

  1. Článek! Pro signaturu klikni na odkaz In
    Záhlaví-jméno Palatková, Monika, 1970- (autor)
    Údaje o názvuMapa strategie a metoda BSC jako strategický nástroj marketingového managementu destinace (Česká republika) = The strategy map and BSC model as a strategic tool in marketing management of a tourist destination (the case of the Czech Republic) / Monika Palatková
    Fyz.popis1 tab., 1 schéma
    Souběž.n.The strategy map and BSC model as a strategic tool in marketing management of a tourist destination (the case of the Czech Republic)
    Dostupné též v elektronické podobě
    In . Hradecké ekonomické dny 2013 Hradecké ekonomické dny 2013. - S. 37-44
    Předmět.hesla management destinací
    marketing destinací
    Balanced Scorecard
    Česko
    Forma, žánr články ze sborníku
    Konspekt338.3/.4 - Hospodářská a výrobní odvětví
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttp://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2013_2.pdf
    DatabázeČlánky
    Odkazy - Zdroj.dok.
    článek

    článek

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.