Počet záznamů: 1
Handbook on tourism market segmentation
Údaje o názvu Handbook on tourism market segmentation : maximising marketing effectiveness Dal.odpovědnost World Tourism Organization European Travel Commission Vyd.údaje Madrid : World Tourism Organization and European Travel Commission, c2007 Fyz.popis xiv, 120 s. : il. ISBN 978-92-844-1207-5 (UNWTO) 978-92-990034-6-6 (ETC) Předmět.hesla cestovní ruch - ekonomické aspekty marketing cestovního ruchu segmentace trhu Forma, žánr příručky Konspekt 338.3/.4 - Hospodářská a výrobní odvětví Země vyd. Španělsko Jazyk dok. angličtina Počet ex. 2, z toho volných 0 Databáze Naučná literatura kniha
Signatura Přír.číslo Lokace Dislokace Info 93148 458743 Knihovna VIII-G Dlouhodobá výpůjčka - učitel 93148 458744 Knihovna VIII-G Dlouhodobá výpůjčka - učitel
Počet záznamů: 1