Počet záznamů: 1
Uvedením podřadného výrobku ke zvýšení tržního podílu
Článek! Pro signaturu klikni na odkaz In Záhlaví-jméno Ďuriník, Michal, 1988- (autor) Údaje o názvu Uvedením podřadného výrobku ke zvýšení tržního podílu = Increasing market share with the introduction of an inferior product / Michal Ďuriník Fyz.popis 1 graf Souběž.n. Increasing market share with the introduction of an inferior product Dostupné též v elektronické podobě In Hradecké ekonomické dny 2014. - S. 197-203 Předmět.hesla marketing marketingové strategie portfoliová analýza spotřebitelské chování výrobky Forma, žánr články ze sborníku Konspekt 339 - Obchod Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2014_1.pdf Databáze Články Odkazy - Zdroj.dok. článek
Počet záznamů: 1