Počet záznamů: 1  

Ambivalentní role reklamy v současné společnosti

  1. Záhlaví-jméno Kašpárková, Lenka (autor)
    Údaje o názvuAmbivalentní role reklamy v současné společnosti / Lenka Kašpárková
    Dal.odpovědnost Univerzita Palackého. Pedagogická fakulta. Katedra výtvarné výchovy (nakladatel, vydavatel)
    Údaje o vydání1. vydání
    NakladatelOlomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, 2013
    Fyz.popis1 CD-ROM (49 stran) : barevné ilustrace
    ISBN978-80-244-3819-1
    EdiceSkripta
    PoznámkyNázev z disku. Pod názvem: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta, Katedra výtvarné výchovy
    Předmět.hesla reklama a propagace
    reklamní strategie
    guerilla marketing
    cílený marketing
    užitkový design
    Forma, žánr učebnice vysokých škol
    CD-ROM
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Počet ex.1, z toho volných 1
    DatabázeElektronické zdroje
    SignaturaPřír.čísloLokaceDislokaceInfo
    CD 96786478292VVk dispozici na katedře

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.