Počet záznamů: 1
Ambivalentní role reklamy v současné společnosti
Záhlaví-jméno Kašpárková, Lenka (autor) Údaje o názvu Ambivalentní role reklamy v současné společnosti / Lenka Kašpárková Dal.odpovědnost Univerzita Palackého. Pedagogická fakulta. Katedra výtvarné výchovy (nakladatel, vydavatel) Údaje o vydání 1. vydání Nakladatel Olomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, 2013 Fyz.popis 1 CD-ROM (49 stran) : barevné ilustrace ISBN 978-80-244-3819-1 Edice Skripta Poznámky Název z disku. Pod názvem: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta, Katedra výtvarné výchovy Předmět.hesla reklama a propagace reklamní strategie guerilla marketing cílený marketing užitkový design Forma, žánr učebnice vysokých škol CD-ROM Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 1, z toho volných 1 Databáze Elektronické zdroje kniha
Signatura Přír.číslo Lokace Dislokace Info CD 96786 478292 VV k dispozici na katedře
Počet záznamů: 1