Počet záznamů: 1
Curricular stages of critical thinking implementation in pregradual social workers training II
Článek! Pro signaturu klikni na odkaz In Záhlaví-jméno Balogová, Beáta, 1964- (autor) Údaje o názvu Curricular stages of critical thinking implementation in pregradual social workers training II / Beáta Balogová, Lenka Kvašňáková, Denisa Šoltésová Dal.odpovědnost Kvašňáková, Lenka (autor)
Šoltésová, Denisa (autor)
Fyz.popis 1 schéma, 2 tabulky Dostupné též v elektronické podobě In Sociální práce v nejisté době. - S. 53-61 Předmět.hesla sociální práce - studium a výuka sociální pracovníci odborné vzdělávání pregraduální příprava vysokoškolské studium kritické myšlení kurikulum Forma, žánr články ze sborníku Anotace The intention of the authors is a reflection of new approaches of the problem-based learning (its methods and forms) in pregradual training of social workers atmaster’s degree. The primary objective is to demonstrate the possibilities of application of problem-based learning into the concept of practical trainings with the parallel implementation into the conceptual framework of final qualifying thesis. The authors are showing a readiness in solution of theoretical and practical problems of the science. The result of these curricular steps should be the better quality of university student training leading to a wider range of capabilities and competencies of the following applicability on the labor market. Konspekt 377 - Odborné vzdělávání Země vyd. Česko Jazyk dok. angličtina URL http://www.prohuman.sk/files/XII_Hradecke_dny_vedecky_sbornik.pdf Databáze Články Odkazy - Zdroj.dok. článek
Počet záznamů: 1