Počet záznamů: 1
Commercialisation as a factor of mountainous areas development
Článek! Pro signaturu klikni na odkaz In Záhlaví-jméno Marek, Aneta (autor) Údaje o názvu Commercialisation as a factor of mountainous areas development / Aneta Marek Fyz.popis 2 tabulky Dostupné též v elektronické podobě In Hradecké ekonomické dny. Hradec Economic Days. - S. 128-133 (tištěný sborník), s. 583-588 (online zdroj) Předmět.hesla horolezectví - Himálaj (pohoří) horolezecké expedice - Himálaj (pohoří) regionální ekonomika - Himálaj (pohoří : oblast) regionální rozvoj - Himálaj (pohoří : oblast) komercionalizace Forma, žánr články ze sborníku Anotace The article raises the issue of commercialisation which has affected mountainous areas. It presents the opinions on commercial expeditions of Polish Himalayan mountaineers gathered in interviews with them. Selected mountainous areas were characterised in terms of tourist infrastructure development and organisation of mountain expeditions. Aconcagua peak is an example where a dynamic development of services and tourist infrastructure development is observed together with a clear systematic increase in prices of mountaineering permits. Konspekt 332 - Regionální ekonomie, regionální ekonomika Země vyd. Česko Jazyk dok. angličtina URL http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2016_1.pdf Databáze Články Odkazy - Zdroj.dok. článek
Počet záznamů: 1