Počet záznamů: 1
Možnosti speciálně pedagogické diagnostiky smyslové percepce dětí s těžkým postižením za pomoci terapeutického konceptu Snoezelen
Článek! Pro signaturu klikni na odkaz In Záhlaví-jméno Janků, Kateřina, 1978- (autor) Údaje o názvu Možnosti speciálně pedagogické diagnostiky smyslové percepce dětí s těžkým postižením za pomoci terapeutického konceptu Snoezelen / Kateřina Janků In Pedagogická diagnostika a evaluace 2016. - S. 51-59 Předmět.hesla speciálněpedagogická diagnostika děti s kombinovaným postižením vícenásobné postižení smyslové vnímání Forma, žánr články ze sborníku Anotace Cílem příspěvku je přiblížit možnosti a využití speciálně pedagogické diagnostiky smyslové percepce skrze vybranou terapii - Koncept Snoezelen. V první části článku předkládáme teoretické vymezení osobnosti člověka s těžkým vícenásobným postižením, diagnostiky smyslové percepce a rozvrstvení vnímání člověka. Dále se ve druhé části článku zaměřujeme na definování konkrétního konceptu a možnosti využití multismyslového terapeutického konceptu Snoezelen k diagnostikování a posouzení smyslového vnímání osob s těžkým zdravotním postižením. Konspekt 376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Databáze Články Odkazy - Zdroj.dok. článek
Počet záznamů: 1