Počet záznamů: 1
Jsou žáci běžných škol společným vzděláváním "ohroženi"?
Článek! Pro signaturu klikni na odkaz In Záhlaví-jméno Hájková, Vanda, 1964- (autor) Údaje o názvu Jsou žáci běžných škol společným vzděláváním "ohroženi"? / Vanda Hájková In Acta sociopathologica IV. - S. 87-96 Předmět.hesla integrovaná výchova a vzdělávání speciální vzdělávací potřeby žáci se speciálními vzdělávacími potřebami pedagogické dovednosti Forma, žánr články ze sborníku Anotace Příspěvek se zaměřuje na základní otázky spojené s rozvojem společného vzdělávání v České republice, konkrétně na obavy z ohrožení žáků v oblasti jejich vzdělávacích potřeb a v oblasti podpory optimálního vývoje ve školním prostředí. Opírá se přitom o dostupné analýzy vzdělávací praxe škol, které realizují společné vzdělávání a mohou nabídnout své zkušenosti jiným školám. Prospěch žáků ze společného (inkluzivního) vzdělávání je do značné míry podmíněn přístupy pedagogů k odlišnosti žáků, jejich schopností podpořit vývoj žáka v podmínkách handicapu i nadání, popřípadě v podmínkách dvojí výjimečnosti. Pedagog s růstovým mentálním nastavením může vytvořit bezpečné vzdělávací prostředí pro žáky rozdílných schopností. Konspekt 37 - Výchova a vzdělávání Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Databáze Články Odkazy - Zdroj.dok. článek
Počet záznamů: 1