Počet záznamů: 1
Marketingové komunikace na počátku kyberkulturního věku
Článek! Pro signaturu klikni na odkaz In Záhlaví-jméno Stoličný, Peter, 1945- (autor) Údaje o názvu Marketingové komunikace na počátku kyberkulturního věku = Marketing communications at the outset of cybercultural age / Peter Stoličný Souběž.n. Marketing communications at the outset of cybercultural age In Bačuvčík, Radim. Tradiční a nové v marketingové komunikaci. - S. 9-17 Předmět.hesla marketingová komunikace - 21. století guerilla marketing - 21. století neuromarketing - 21. století marketing - 21. století Forma, žánr články ze sborníku Anotace Není jednoduché pokusit se o nadhled nad budoucností marketingu z hlediska obecně civilizačního i technologického. 21. století přináší nejen globální ekonomickou krizi, ale také akceleraci informačních technologií. Penetrovaný trh reklamního průmyslu a množství nových nápadů, které jsou inspirovány jinými vědními obory. Od neurologie po geografii. Od psychologie po diferenciální derivace. Od literatury po multiplikaci audiovizuálních sdělení. V takovém prostředí je nutné klást si jiný typ otázek než v minulosti, ovšem jedna konstanta v marketingu zůstává, a tou je jeho poslání: uspokojování potřeb zákazníka. It is not easy to attempt a detached view on marketing future from the perspective of both civilisation and technologies. The 21st century brings not only the economical crisis, but also an acceleration of information technologies, a penetrated market of advertising industry and a quantity of new ideas inspired by other sciences. From neurology to geography. From psychology to differential derivations. From literature to multiplication of audio-visual messages. In this kind of environment, it is necessary to ask an another type of questions than we used to ask in the past. However, one invariable in marketing remains and that is its mission: to satisfy clients' needs. Konspekt 339 - Obchod Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Databáze Články Odkazy - Zdroj.dok. článek
Počet záznamů: 1