Počet záznamů: 1
On-line nástroje v americké senátní kampani v roce 2010
Článek! Pro signaturu klikni na odkaz In Záhlaví-jméno Kovařík, Pavel (autor) Údaje o názvu On-line nástroje v americké senátní kampani v roce 2010 = On-line tools in the US Senate campaign 2010 / Pavel Kovařík Fyz.popis 4 tabulky Souběž.n. On-line tools in the US Senate campaign 2010 In Bačuvčík, Radim. Tradiční a nové v marketingové komunikaci. - S. 182-190 Předmět.hesla politický marketing - Spojené státy americké internetový marketing - Spojené státy americké volby - Spojené státy americké volební kampaň - Spojené státy americké fundraising - Spojené státy americké sociální média internetové sociální sítě Forma, žánr články ze sborníku Anotace Tradiční je v americké politice všudypřítomné. Obyvatelé Spojených států chodí k volbám na různých úrovních častěji než Evropané. To přispívá k vyšší míře profesionalizace americké politiky, s čímž souvisí i hledání nových efektivních komunikačních kanálů. Využití a fungování nových médií v amerických kampaních bude hlavní náplní textu. Jejich význam podtrhává 240 mil. uživatelů internetu mezi 310 mil. obyvateli USA. Rekordní výdaje za americkou kampaň ve výši 4 mld. dolarů v roce 2010 navozují otázku, jaký je význam on-line médií pro fundraising. Text nabízí milníky v přechodu od tradičních k novým médiím v amerických kampaních a na příkladu posledních voleb do Senátu analyzuje míru využití on-line nástrojů a vliv sociálních sítí na fundraising a volební výsledky. Traditional is ever-present in American politics. The Americans have the elections more often than Europeans on the various levels. All these factors contribute to the professionalization of American politics. This relates with seeking of the new effective communication channels. Utilizing and working of new media in American campaigns is the main topic of presented text. It is exalted by the 240 million users in between 310 million Americans. The most expensive campaign reached $ 4 billion in 2010 sets the question, what is the importance of on-line media to the fundraising. This text is the review of the main milestones on the way from the traditional to the new media in American campaigns. It analyzes the size of the new media using and the impact of social networks on the fundraising and election returns. Konspekt 324 - Volby, volební kampaně, referenda Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Databáze Články Odkazy - Zdroj.dok. článek
Počet záznamů: 1