Počet záznamů: 1  

Využití metodiky strukturovaného učení v modifikaci pomůcek pro volnočasové aktivity a výuce na hudební nástroj u jedinců s autismem a vadou zraku

  1. Článek! Pro signaturu klikni na odkaz In
    Záhlaví-jméno Vilášková, Dagmar (autor)
    Údaje o názvuVyužití metodiky strukturovaného učení v modifikaci pomůcek pro volnočasové aktivity a výuce na hudební nástroj u jedinců s autismem a vadou zraku / Dagmar Vilášková
    In Sborník příspěvků z vědecké konference s mezinárodní účastí Inkluzivní vzdělávání v globálních a v užších kontextech. - S. 99-104
    Předmět.hesla strukturované učení
    učební pomůcky
    speciální vzdělávací potřeby
    děti s autismem
    děti se zrakovým postižením
    speciální pedagogika
    pedagogika volného času
    Forma, žánr články ze sborníku
    AnotaceVyužití metodiky strukturovaného učení při přípravě pomůcek pro volnočasové aktivity a ve výuce na hudební nástroj. Specifika výuky se zaměřují na jedince s autismem a vadou zraku. Prezentace v Power Pointu je doplněna videonahrávkami a názornými ukázkami pomůcek.
    Konspekt376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    DatabázeČlánky
    Odkazy - Zdroj.dok.
    článek

    článek

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.