Počet záznamů: 1
Využití tabletu ve vzdělávání osob se specifickými potřebami
Článek! Pro signaturu klikni na odkaz In Záhlaví-jméno Sehnalová, Vladimíra, 1956- (autor) Údaje o názvu Využití tabletu ve vzdělávání osob se specifickými potřebami / Vladimíra Sehnalová, Petr Škuta Dal.odpovědnost Škuta, Petr (autor)
In Sborník příspěvků z vědecké konference s mezinárodní účastí Inkluzivní vzdělávání v globálních a v užších kontextech. - S. 67-74 (nečíslované strany) Předmět.hesla informační a komunikační technologie ve vzdělávání tablety (počítače) podpůrná opatření (vzdělávání) studenti se speciálními vzdělávacími potřebami žáci se speciálními vzdělávacími potřebami speciální pedagogika Forma, žánr články ze sborníku Anotace Tablet iPad je výkonný učební nástroj také pro studenty se speciálními potřebami. Nástroje, funkce a aplikace tabletu mohou podpořit rozvoj komunikačních schopností, dotykové monitory ovládají i hendikepovaní žáci, kteří nezvládnou práci s běžným počítačem. Studenti se specifickými vzdělávacími potřebami mohou při práci s tablety využívat funkce: Asistovaný přístup, Předčítač, Čtečka, Předvídání slov, VoiceOver, Zvětšení, Titulky, AssistiveTouch a další. Konspekt 376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Databáze Články Odkazy - Zdroj.dok. článek
Počet záznamů: 1