Počet záznamů: 1  

Využití tabletu ve vzdělávání osob se specifickými potřebami

  1. Článek! Pro signaturu klikni na odkaz In
    Záhlaví-jméno Sehnalová, Vladimíra, 1956- (autor)
    Údaje o názvuVyužití tabletu ve vzdělávání osob se specifickými potřebami / Vladimíra Sehnalová, Petr Škuta
    Dal.odpovědnost Škuta, Petr (autor)
    In Sborník příspěvků z vědecké konference s mezinárodní účastí Inkluzivní vzdělávání v globálních a v užších kontextech. - S. 67-74 (nečíslované strany)
    Předmět.hesla informační a komunikační technologie ve vzdělávání
    tablety (počítače)
    podpůrná opatření (vzdělávání)
    studenti se speciálními vzdělávacími potřebami
    žáci se speciálními vzdělávacími potřebami
    speciální pedagogika
    Forma, žánr články ze sborníku
    AnotaceTablet iPad je výkonný učební nástroj také pro studenty se speciálními potřebami. Nástroje, funkce a aplikace tabletu mohou podpořit rozvoj komunikačních schopností, dotykové monitory ovládají i hendikepovaní žáci, kteří nezvládnou práci s běžným počítačem. Studenti se specifickými vzdělávacími potřebami mohou při práci s tablety využívat funkce: Asistovaný přístup, Předčítač, Čtečka, Předvídání slov, VoiceOver, Zvětšení, Titulky, AssistiveTouch a další.
    Konspekt376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    DatabázeČlánky
    Odkazy - Zdroj.dok.
    článek

    článek

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.