Počet záznamů: 1  

Předměty s matematickým obsahem

  1. Článek! Pro signaturu klikni na odkaz In
    Záhlaví-jméno Gavalcová, Tatiana, 1943- (autor)
    Údaje o názvuPředměty s matematickým obsahem : jak usnadnit úvodní etapy jejich studia na vysoké škole / Tatiana Gavalcová
    Fyz.popis1 tabulka
    In Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2014. - S. 81-86
    Předmět.hesla matematika
    studium a výuka
    předmětová didaktika
    gamifikace
    e-learning
    školní neúspěšnost
    vysokoškolské studium
    Forma, žánr články ze sborníku
    AnotaceV předmětech s matematickým obsahem na vysokých školách přetrvává fenomén nízké úspěšnosti studentů, a to i při efektivnějších výukových metodách, při zdokonalování výukových technologií a e-podpory studia. Obecně se konstatuje i celoevropský trend poklesu úspěšnosti. Při řešení může konkrétní instituce uplatnit poznatky a průzkumy z univerzit s analogickými studijními programy; akumulovanou zkušenost poskytl 17th SEFI MWG SEMINAR, červen 2014, v Dublinu. Instituce v Německu, Velké Británii, Irsku, Finsku, Španělsku a Portugalsku na něm zpřístupnily vhled do vlastních metod podpory studia těchto předmětů; zdůraznily se úvodní etapy studia, kdy problém přechodu ze střední školy do studia vysokoškolského je primárním a jeho nezvládnutí vede k vysoké míře vyloučení z dalšího vzdělávání. Příspěvek se věnuje těmto přístupům, zahrnujícím přitom výuku na bázi výstupů ze studia; dává je do korespondence s postupy na českých vysokých školách, s celonárodními projekty a s přístupy uplatňovanými na FIM UHK. Věnuje se pojmu gamifikace studia a jeho principům.
    Konspekt51 - Matematika
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    DatabázeČlánky
    Odkazy - Zdroj.dok.
    článek

    článek

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.