Počet záznamů: 1  

Role rodičů, učitelů a moderních technologií v rozvoji čtenářské gramotnosti žáků 4. tříd ZŠ v České republice

  1. Záhlaví-jméno Brusenbauch Meislová, Monika, 1984- (autor)
    Údaje o názvuRole rodičů, učitelů a moderních technologií v rozvoji čtenářské gramotnosti žáků 4. tříd ZŠ v České republice : sekundární analýza PIRLS 2016 / autoři: Monika Brusenbauch Meislová, Stanislav Daniel, Roman Folwarczný, Oldřich Hájek, Tomáš Lebeda, Jakub Lysek, Daniel Marek, Alena Navrátilová, Michal Soukop, Kateřina Zymová, Markéta Zapletalová, Markéta Žídková
    Dal.odpovědnost Daniel, Stanislav (autor)
    Folwarczný, Roman (autor)
    Hájek, Oldřich, 1981- (autor)
    Lebeda, Tomáš, 1976- (autor)
    Lysek, Jakub, 1989- (autor)
    Marek, Daniel, 1969- (autor)
    Navrátilová, Alena (autor)
    Soukop, Michal (autor)
    Zymová, Kateřina (autor)
    Zapletalová, Markéta (autor)
    Žídková, Markéta, 1975- (autor)
    NakladatelPraha : Česká školní inspekce, 2019
    Fyz.popis94 stran : barevné ilustrace, mapy ; 30 cm
    ISBN978-80-88087-21-2 (brožováno)
    PoznámkyObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Předmět.hesla Progress in International Reading Literacy Study
    mezinárodní programy a projekty - země světa - 2001-2020
    čtenářská gramotnost - Česko - 2011-2020
    informační a komunikační technologie ve vzdělávání - Česko - 2011-2020
    hodnocení žáků - Česko - 2011-2020
    základní školy - Česko - 2011-2020
    Forma, žánr výzkumné zprávy
    Chronologické údaje 2016
    2001-2020
    2011-2020
    Konspekt37 - Výchova a vzdělávání
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Počet ex.1, z toho volných 0, prezenčně 1
    DatabázeNaučná literatura
    SignaturaPřír.čísloLokaceDislokaceInfo
    98863/163490209KnihovnaIIIpouze prezenčně
    Role rodičů, učitelů a moderních technologií v rozvoji čtenářské gramotnosti žáků 4. tříd ZŠ v České republice
    Role rodičů, učitelů a moderních technologií v rozvoji čtenářské gramotnosti žáků 4. tříd ZŠ v České republice

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.