Počet záznamů: 1
Role rodičů, učitelů a moderních technologií v rozvoji čtenářské gramotnosti žáků 4. tříd ZŠ v České republice
Záhlaví-jméno Brusenbauch Meislová, Monika, 1984- (autor) Údaje o názvu Role rodičů, učitelů a moderních technologií v rozvoji čtenářské gramotnosti žáků 4. tříd ZŠ v České republice : sekundární analýza PIRLS 2016 / autoři: Monika Brusenbauch Meislová, Stanislav Daniel, Roman Folwarczný, Oldřich Hájek, Tomáš Lebeda, Jakub Lysek, Daniel Marek, Alena Navrátilová, Michal Soukop, Kateřina Zymová, Markéta Zapletalová, Markéta Žídková Dal.odpovědnost Daniel, Stanislav (autor)
Folwarczný, Roman (autor)
Hájek, Oldřich, 1981- (autor)
Lebeda, Tomáš, 1976- (autor)
Lysek, Jakub, 1989- (autor)
Marek, Daniel, 1969- (autor)
Navrátilová, Alena (autor)
Soukop, Michal (autor)
Zymová, Kateřina (autor)
Zapletalová, Markéta (autor)
Žídková, Markéta, 1975- (autor)
Nakladatel Praha : Česká školní inspekce, 2019 Fyz.popis 94 stran : barevné ilustrace, mapy ; 30 cm ISBN 978-80-88087-21-2 (brožováno) Poznámky Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Předmět.hesla Progress in International Reading Literacy Study mezinárodní programy a projekty - země světa - 2001-2020 čtenářská gramotnost - Česko - 2011-2020 informační a komunikační technologie ve vzdělávání - Česko - 2011-2020 hodnocení žáků - Česko - 2011-2020 základní školy - Česko - 2011-2020 Forma, žánr výzkumné zprávy Chronologické údaje 2016 2001-2020 2011-2020 Konspekt 37 - Výchova a vzdělávání Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 1, z toho volných 0, prezenčně 1 Databáze Naučná literatura Signatura Přír.číslo Lokace Dislokace Info 98863/163 490209 Knihovna III pouze prezenčně
Počet záznamů: 1