Počet záznamů: 1  

Sekundární analýza PISA 2015

  1. Záhlaví-jméno Brusenbauch Meislová, Monika, 1984- (autor)
    Údaje o názvuSekundární analýza PISA 2015 : vliv složení třídy, metod uplatňovaných učitelem a využívání technologií na výsledky českých žáků / autoři: Monika Brusenbauch Meislová, Stanislav Daniel, Roman Folwarczný, Oldřich Hájek, Tomáš Lebeda, Jakub Lysek, Daniel Marek, Alena Navrátilová, Michal Soukop, Kateřina Zymová a Markéta Žídková
    Dal.odpovědnost Daniel, Stanislav (autor)
    Folwarczný, Roman (autor)
    Hájek, Oldřich, 1981- (autor)
    Lebeda, Tomáš, 1976- (autor)
    Lysek, Jakub, 1989- (autor)
    Marek, Daniel, 1969- (autor)
    Navrátilová, Alena (autor)
    Soukop, Michal (autor)
    Zymová, Kateřina (autor)
    Žídková, Markéta, 1975- (autor)
    NakladatelPraha : Česká školní inspekce, 2018
    Fyz.popis88 stran : barevné ilustrace, mapy ; 30 cm
    ISBN978-80-88087-17-5 (brožováno)
    Část názvuVliv složení třídy, metod uplatňovaných učitelem a využívání technologií na výsledky českých žáků
    PoznámkyNa obálce označení 2017/2018
    Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Předmět.hesla Programme for International Student Assessment
    hodnocení žáků - Česko
    základní školy - Česko
    střední školy - Česko
    přírodovědná gramotnost
    matematika
    pedagogický výzkum - Česko - 2011-2020
    Forma, žánr výzkumné zprávy
    Chronologické údaje 2015
    2011-2020
    Konspekt37 - Výchova a vzdělávání
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Počet ex.1, z toho volných 0, prezenčně 1
    DatabázeNaučná literatura
    SignaturaPřír.čísloLokaceDislokaceInfo
    98865/154490210KnihovnaIIIpouze prezenčně
    Sekundární analýza PISA 2015
    Sekundární analýza PISA 2015

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.