Počet záznamů: 1
Marketing
Záhlaví-jméno Armstrong, Gary (autor) Údaje o názvu Marketing : an introduction / Gary Armstrong, Philip Kotler with Marc O. Opresnik Dal.odpovědnost Kotler, Philip, 1931- (autor)
Opresnik, Marc Oliver, 1969- (autor)
Údaje o vydání Thirteenth edition,Global edition Nakladatel Harlow : Pearson, [2017] Copyright ©2017 Fyz.popis 669 stran : barevné ilustrace ; 28 cm ISBN 978-1-292-14650-8 978-1-292-14650-8 (brož.) Chybné ISBN 1-292-14650-8 Poznámky "Authorized adaptation from the United States edition, entitled Marketing: an introduction, 13th edition, ISBN 978-0-13-414953-0, by gary Armstrong and Philip Kotler, published by Pearson Education c2016"--Rub titulní strany. Terminologický slovník Obsahuje bibliografii a rejstřík Předmět.hesla marketing Forma, žánr učebnice Konspekt 658 - Řízení a správa podniku 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice Země vyd. Velká Británie Jazyk dok. angličtina Počet ex. 5, z toho volných 4, prezenčně 1 Databáze Naučná literatura Signatura Přír.číslo Lokace Dislokace Info 101445 490260 Knihovna II 101445 490261 Knihovna II pouze prezenčně 101445 490262 Knihovna II 101445 490263 Knihovna II 101445 490264 Knihovna II
Počet záznamů: 1