Počet záznamů: 1
Principles of marketing
Záhlaví-jméno Kotler, Philip, 1931- (autor) Údaje o názvu Principles of marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong with Marc Oliver Opresnik Dal.odpovědnost Armstrong, Gary (autor)
Opresnik, Marc Oliver, 1969- (autor)
Údaje o vydání 17e, global edition Nakladatel Harlow : Pearson, [2018] Copyright ©2018 Fyz.popis 734 stran : ilustrace ; 28 cm ISBN 978-1-292-22017-8 (brož.) Poznámky Terminologický slovník Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Předmět.hesla marketing Forma, žánr učebnice vysokých škol Konspekt 658 - Řízení a správa podniku 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice Země vyd. Velká Británie Jazyk dok. angličtina Počet ex. 10, z toho volných 8, prezenčně 1 Databáze Naučná literatura kniha
Signatura Přír.číslo Lokace Dislokace Info 89170 490270 Knihovna II 89170 490271 Knihovna II 89170 490272 Knihovna II 89170 490273 Knihovna II 89170 490274 Knihovna II 89170 490275 Knihovna II 89170 490276 Knihovna II pouze prezenčně 89170 490277 Knihovna II Dlouhodobá výpůjčka - učitel 89170 490278 Knihovna II 89170 490279 Knihovna II
Počet záznamů: 1