Počet záznamů: 1
International marketing
Záhlaví-jméno Král, Petr (autor) Údaje o názvu International marketing : theory, practices and new trends / Petr Král, Hana Machková, Markéta Lhotáková, Gina Cook Dal.odpovědnost Machková, Hana (autor)
Lhotáková, Markéta, 1971- (autor)
Cook, Gina, 1970- (autor)
Vysoká škola ekonomická v Praze. Fakulta mezinárodních vztahů (nakladatel, vydavatel) Údaje o vydání Second revised edition Nakladatel Prague : Oeconomica, nakladatelství VŠE, 2016 Fyz.popis 245 stran : ilustrace ; 25 cm ISBN 978-80-245-2152-7 (brožováno) : Kč 380,00 Poznámky Na obálce: University of Economics, Prague, Faculty of International Relations Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Jazyková pozn. Anglické resumé Předmět.hesla mezinárodní marketing international marketing Forma, žánr kolektivní monografie Konspekt 658 - Řízení a správa podniku Země vyd. Česko Jazyk dok. angličtina Počet ex. 1, z toho volných 1 Databáze Naučná literatura Signatura Přír.číslo Lokace Dislokace Info 101581 490657 Knihovna II
Počet záznamů: 1