Počet záznamů: 1  

Getting started in 3D with 3ds Max

  1. Záhlaví-jméno Boardman, Ted (autor)
    Údaje o názvuGetting started in 3D with 3ds Max : model, texture, rig, animate, and render in 3ds Max / Ted Boardman
    NakladatelLondon ; New York : Routledge, Taylor & Francis Group, 2019
    Fyz.popisxii, 504 stran : barevné ilustrace ; 25 cm
    ISBN978-0-240-82395-9 (brožováno)
    Poznámky"First published 2013 by Focal Press"--Rub titulní strany
    Obsahuje rejstřík
    Předmět.hesla 3D Studio MAX (software)
    trojrozměrná grafika
    trojrozměrné modelování
    počítačová animace
    Forma, žánr příručky
    Konspekt004.9 - Speciální počítačové metody. Počítačová grafika
    Země vyd.Velká Británie * Spojené státy americké
    Jazyk dok.angličtina
    Počet ex.1, z toho volných 0
    DatabázeNaučná literatura
    kniha

    kniha

    SignaturaPřír.čísloLokaceDislokaceInfo
    104742498877FFIVDlouhodobá výpůjčka - učitel

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.