Počet záznamů: 1
Evropské marketingové prostředí
Záhlaví-jméno Foret, Miroslav (autor) Údaje o názvu Evropské marketingové prostředí / Miroslav Foret, Oldřich Šašinka, Petr Procházka Dal.odpovědnost Šašinka, Oldřich (autor)
Procházka, Petr (autor)
Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Praha : Computer Press, 1999 Fyz.popis ix, 100 s. ISBN 80-7226-203-3 (brož.) Edice Evropská unie Business books Předmět.hesla Evropská unie obchod - země Evropské unie mezinárodní obchod - země Evropské unie marketing - země Evropské unie Forma, žánr příručky Konspekt 339.5 - Zahraniční obchod. Mezinárodní obchod Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 1, z toho volných 1 Databáze Naučná literatura Signatura Přír.číslo Lokace Dislokace Info 70133 379799 Knihovna II
Počet záznamů: 1