Počet záznamů: 1
10 smrtelných marketingových hříchů
Záhlaví-jméno Kotler, Philip, 1931- (autor) Údaje o názvu 10 smrtelných marketingových hříchů : jak je rozpoznat a nespáchat / Philip Kotler ; [z anglického originálu ... přeložili Jiří Adamík, Josef Malý] Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Praha : Grada, 2005 Fyz.popis 139 s. ISBN 80-247-0969-4 Předmět.hesla marketing marketingový plán marketingová komunikace Konspekt 658 - Řízení a správa podniku Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 4, z toho volných 3 Databáze Naučná literatura Signatura Přír.číslo Lokace Dislokace Info 73410 394822 Knihovna II 73410 394823 Knihovna II 73410 392896 Knihovna II 73410 392897 Knihovna II vypůjčený (do 22.04.2024)
Počet záznamů: 1