Počet záznamů: 1
Marketingový výzkum
Záhlaví-jméno Foret, Miroslav (autor) Údaje o názvu Marketingový výzkum : jak poznávat své zákazníky / Miroslav Foret, Jana Stávková Dal.odpovědnost Stávková, Jana, 1947- (autor)
Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Praha : Grada, 2003 Fyz.popis 159 s. ISBN 80-247-0385-8 Edice Manažer Předmět.hesla marketing marketingový výzkum výzkum trhu trh Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 330 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 5, z toho volných 4 Databáze Naučná literatura Signatura Přír.číslo Lokace Dislokace Info 73082 391505 Knihovna II 73082 391506 Knihovna II 73082 401249 Knihovna II 73082 401250 Knihovna II Dlouhodobá výpůjčka - učitel 73082 401251 Knihovna II
Počet záznamů: 1