Počet záznamů: 1
Střety marketingu
Záhlaví-jméno Tomek, Gustav, 1935- (autor) Údaje o názvu Střety marketingu : uplatnění principu marketingu ve firemní praxi / Gustav Tomek, Věra Vávrová Dal.odpovědnost Vávrová, Věra, 1955- (autor)
Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje V Praze : C.H. Beck, 2004 Fyz.popis xvii, 216 s. ISBN 80-7179-887-8 (brož.) Edice C.H. Beck pro praxi Předmět.hesla marketing podnikový management tržní ekonomika organizace řízení podniky výroba Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 330 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 2, z toho volných 2 Databáze Naučná literatura Signatura Přír.číslo Lokace Dislokace Info 74880 398205 Knihovna II 74880 398206 Knihovna II
Počet záznamů: 1