Počet záznamů: 1
Od lokálních mítinků k politickému marketingu
Záhlaví-jméno Bradová, Eva (autor) Údaje o názvu Od lokálních mítinků k politickému marketingu : teorie a vývoj politické komunikace a volebních kampaní / Eva Bradová Dal.odpovědnost Masarykova univerzita. Mezinárodní politologický ústav (autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Brno : Masarykova univerzita, 2005 Fyz.popis 106 s. ISBN 80-210-3800-4 (brož.) Edice Monografie ; sv. č. 14 Předmět.hesla politologie politika politický marketing politická komunikace politické strany volby Konspekt 324 - Volby, volební kampaně, referenda MDT 32 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 3, z toho volných 2, prezenčně 1 Databáze Naučná literatura Signatura Přír.číslo Lokace Dislokace Info 75595 400319 Knihovna I-3 pouze prezenčně 75595 400320 Knihovna I-3 75595 400321 Knihovna I-3
Počet záznamů: 1