Počet záznamů: 1
Politický marketing
Záhlaví-jméno Jabłoński, Andrzej (autor) Údaje o názvu Politický marketing : úvod do teorie a praxe / Andrzej W. Jabłoński a kol. ; [z polského originálu ... přeložil Lubomír Kopeček] Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Brno : Barrister & Principal, 2006 Fyz.popis 203 s. ISBN 80-7364-011-2 (brož.) : Kč 245,00 Edice Studium Předmět.hesla politika politický marketing politická strategie volební kampaň politické strany Konspekt 32 - Politika MDT 32 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 2, z toho volných 2 Databáze Naučná literatura Signatura Přír.číslo Lokace Dislokace Info 76769 404804 Knihovna I-3 76769 404805 Knihovna I-3
Počet záznamů: 1