Počet záznamů: 1  

The constructivist perspective and teaching integrated science: making science accessible to all students

  1. Článek! Pro signaturu klikni na odkaz In
    Záhlaví-jméno Nezvalová, Danuše (autor)
    Údaje o názvuThe constructivist perspective and teaching integrated science: making science accessible to all students / Danuše Nezvalová
    Poznámkysign. 65465/15-V
    In Mezinárodní seminář o výuce chemie. Aktuální otázky výuky chemie. - s. 42-51
    Předmět.hesla chemie
    fyzika
    biologie
    přírodní vědy
    integrovaná výuka
    obsah výuky
    Forma, žánr články ze sborníku
    Konspekt54 - Chemie. Mineralogické vědy
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.angličtina
    DatabázeČlánky
    Odkazy - Zdroj.dok.
    článek

    článek

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.