Počet záznamů: 1
Marketingový výzkum
Záhlaví-jméno Malý, Václav (autor) Údaje o názvu Marketingový výzkum : teorie a praxe / Václav Malý Dal.odpovědnost Vysoká škola ekonomická v Praze. Podnikohospodářská fakulta (autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Praha : Oeconomica, 2004 Fyz.popis 181 s. ISBN 80-245-0761-7 (brož.) : Kč 123,00 Předmět.hesla marketing marketingové nástroje marketingová analýza marketingový výzkum metody výzkumu výzkumná činnost metodologie Forma, žánr vysokoškolská skripta Konspekt 658 - Řízení a správa podniku 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 1, z toho volných 1 Databáze Skripta Signatura Přír.číslo Lokace Dislokace Info S 4659 409615 Skripta
Počet záznamů: 1