Počet záznamů: 1
Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali
Záhlaví-jméno Zyman, Sergio (autor) Údaje o názvu Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali / Sergio Zyman ; [z anglického originálu ... přeložila Irena Grusová] Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Praha : Management Press, 2005 Fyz.popis 214 s. ISBN 80-7261-134-8 (váz.) : Kč 390,00 Edice Knihovna světového managementu ; sv. 16 Předmět.hesla marketing teorie marketingu marketingové strategie marketingový plán marketingové nástroje marketingová komunikace marketing zboží psychologie prodeje Forma, žánr příručky Konspekt 658 - Řízení a správa podniku Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 1, z toho volných 1 Databáze Naučná literatura Signatura Přír.číslo Lokace Dislokace Info 80009 414589 Knihovna II
Počet záznamů: 1