Počet záznamů: 1
Marketing podle cílových skupin
Záhlaví-jméno Kalka, Jochen (autor) Údaje o názvu Marketing podle cílových skupin : [jak žijeme, co kupujeme, čím se řídíme] / Jochen Kalka, Florian Allgayer ; [z anglického originálu ... přeložila Barbora Nosková] Dal.odpovědnost Allgayer, Florian (autor)
Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Brno : Computer Press, 2007 Fyz.popis vii, 270 s. ISBN 978-80-251-1617-3 (váz.) Předmět.hesla marketing cílový marketing zákazníci typologie zákazníků spotřebitelské chování marketingové strategie marketingová komunikace marketingový výzkum Forma, žánr studie Konspekt 658 - Řízení a správa podniku Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 2, z toho volných 2 Databáze Naučná literatura Signatura Přír.číslo Lokace Dislokace Info 81248 418398 Knihovna II 81248 418399 Knihovna II
Počet záznamů: 1