Počet záznamů: 1
POP in-store komunikace v praxi
Záhlaví-jméno Boček, Martin (autor) Údaje o názvu POP in-store komunikace v praxi : trendy a nástroje marketingu v místě prodeje / Martin Boček, Daniel Jesenský, Daniela Krofiánová a kolektiv Dal.odpovědnost Jesenský, Daniel (autor)
Krofiánová, Daniela (autor)
Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Praha : Grada, 2009 Fyz.popis 215 s., [9] s. barev. obr. příl. : il. ISBN 978-80-247-2840-7 (brož.) : Kč 298,00 Edice Manažer. Marketing Předmět.hesla marketing marketing zboží marketingové nástroje marketingová komunikace reklama a propagace prodej psychologie prodeje Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 2, z toho volných 2 Databáze Naučná literatura Signatura Přír.číslo Lokace Dislokace Info 83356 424702 Knihovna II 83356 424703 Knihovna II
Počet záznamů: 1