Počet záznamů: 1
Mezinárodní marketing
Záhlaví-jméno Machková, Hana (autor) Údaje o názvu Mezinárodní marketing : nové trendy a reflexe změn ve světě / Hana Machková Údaje o vydání 3., aktualiz. a přeprac. vyd. Vyd.údaje Praha : Grada, 2009 Fyz.popis 196 s. : il. ISBN 978-80-247-2986-2 (váz.) Edice Expert Předmět.hesla marketing mezinárodní marketing teorie marketingu marketingové strategie marketingový výzkum mezinárodní trh konkurenceschopnost Konspekt 658 - Řízení a správa podniku Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 2, z toho volných 1 Databáze Naučná literatura Signatura Přír.číslo Lokace Dislokace Info 85579 431873 Knihovna II 85579 431874 Knihovna II Dlouhodobá výpůjčka - učitel
Počet záznamů: 1