Počet záznamů: 1
Public relations jako ovlivňování mínění
Záhlaví-jméno Ftorek, Jozef, 1973- (autor) Údaje o názvu Public relations jako ovlivňování mínění / Jozef Ftorek Údaje o vydání 2., rozš. vyd. Vyd.údaje Praha : Grada, 2009 Fyz.popis 195 s. : il., faksim. ISBN 978-80-247-2678-6 (brož.) Edice Manažer. Komunikace Předmět.hesla public relations podniková komunikace komunikace (sdělování) organizace a veřejnost veřejné mínění Forma, žánr příručky Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 3, z toho volných 3 Databáze Naučná literatura Signatura Přír.číslo Lokace Dislokace Info 85909 432662 Knihovna II 85909 432663 Knihovna II 85909 432664 Knihovna II
Počet záznamů: 1