Počet záznamů: 1  

Porovnání výsledků klasického dotazníkového průzkumu a metody SERVQUAL při hodnocení kvality služeb

  1. Článek! Pro signaturu klikni na odkaz In
    Záhlaví-jméno Sikorová, Irena (autor)
    Údaje o názvuPorovnání výsledků klasického dotazníkového průzkumu a metody SERVQUAL při hodnocení kvality služeb / Irena Sikorová
    PoznámkyV tištěném sborníku pouze abstrakt článku, plný text dostupný na CD-ROM
    In . IMEA 2012 IMEA 2012. - s. 37
    Předmět.hesla kvalita služeb
    dopravní služby
    dotazníky
    spokojenost zákazníků
    hodnocení kvality
    Forma, žánr články ze sborníku
    Konspekt005 - Management. Řízení
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    DatabázeČlánky
    Odkazy - Zdroj.dok.
    článek

    článek

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.