Počet záznamů: 1
Marketingový výzkum
Záhlaví-jméno Tahal, Radek, 1970- (autor) Údaje o názvu Marketingový výzkum : postupy, metody, trendy / Radek Tahal a kolektiv Údaje o vydání První vydání Nakladatel Praha : Grada Publishing, 2017 Fyz.popis 261 stran : ilustrace ; 25 cm ISBN 978-80-271-0206-8 (vázáno) Edice Expert Poznámky Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Předmět.hesla marketingový výzkum výzkumné projekty marketing - kvantitativní výzkum marketing - kvalitativní výzkum Forma, žánr kolektivní monografie Anotace Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají - od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných projektů až po vysokoškolské studenty. Konspekt 005 - Management. Řízení Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 2, z toho volných 0 Databáze Naučná literatura Signatura Přír.číslo Lokace Dislokace Info 103286 495774 Knihovna II vypůjčený (do 17.05.2024) 103286 497423 Knihovna II vypůjčený (do 13.05.2024)
Počet záznamů: 1