Počet záznamů: 1  

On an optimal advertising model with lagged effect of advertising

  1. Článek! Pro signaturu klikni na odkaz In
    Záhlaví-jméno Pražák, Pavel (autor)
    Údaje o názvuOn an optimal advertising model with lagged effect of advertising / Pavel Pražák
    Dal.odpovědnost Mathematical Methods in Economics 2005 (Hradec Králové, Česko) (autor)
    Poznámkysign. 76011-II
    In Mathematical Methods in Economics 2005. Mathematical methods in economics 2005. - s. 309-314
    Předmět.hesla reklama a propagace
    ekonomicko-matematické modely
    diferenciální rovnice
    řešení
    Forma, žánr články ze sborníku
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.angličtina
    DatabázeČlánky
    Odkazy - Zdroj.dok.
    článek

    článek

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.