Počet záznamů: 1  

Faktory vplývajúce na zmenu marketingových stratégií v období globalizácie

  1. Článek! Pro signaturu klikni na odkaz In
    Záhlaví-jméno Chebeň, Juraj (autor)
    Údaje o názvuFaktory vplývajúce na zmenu marketingových stratégií v období globalizácie / Juraj Chebeň
    PoznámkyPlný text článku dostupný v tištěném sborníku i v elektronické podobě
    In Hradecké ekonomické dny. Hradecké ekonomické dny 2006. - s. 179-186
    Předmět.hesla řízení podniku
    marketing
    marketing inovací
    marketingové strategie
    globalizace
    Forma, žánr články ze sborníku
    Konspekt339 - Obchod
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.slovenština
    URLhttp://fim2.uhk.cz/hed/data/sbornik/SBORNIK2006.pdf
    DatabázeČlánky
    Odkazy - Zdroj.dok.
    článek

    článek

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.