Počet záznamů: 1
Brainstorming a brainwriting jako prostředky iniciace školních projektů s chemickou tématikou
SYS 0010992 LBL 00000naa-a22^^^^^7a-4500 003 CZ-HkUHK 005 20111102151537.7 007 ta 008 110607s2009----xr-----|||||||10|-0-cze-d 040 $a HKD002 $b cze 041 0-
$a cze $b eng 072 $a 371 $x Školství (organizace) $9 22 $2 Konspekt 100 1-
$7 hk_us_auth*m0422631 $a Kesnerová Řádková, Olga $4 aut 245 10
$a Brainstorming a brainwriting jako prostředky iniciace školních projektů s chemickou tématikou = $b Brainstorming and brainwriting as initiation means of the realization of school projects with chemical topics / $c Olga Kesnerová Řádková 246 31
$a Brainstorming and brainwriting as initiation means of the realization of school projects with chemical topics 500 $a V tištěném sborníku pouze abstrakt článku, plný text k dispozici na CD-ROM 650 07
$7 hk_us_auth*0011198 $a projektové vyučování $2 czenas 650 04
$7 hk_us_auth*0012405 $a projektová metoda 650 04
$7 hk_us_auth*0008334 $a aktivizační metody ve výuce 650 04
$7 hk_us_auth*0021978 $a brainstorming 650 04
$7 hk_us_auth*0066807 $a brainwriting 650 07
$7 hk_us_auth*0010537 $a vysokoškolští studenti $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0009919 $a pedagogický výzkum $2 czenas 655 -4
$7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku 773 0-
$w hk_us_cat*m0577176 $t Metodologické otázky výzkumu v didaktice chemie $b Vyd. 1. $h 50 s. + $z 978-80-7435-018-4 (brož.) $7 m2am $a Metodologické otázky výzkumu v didaktice chemie $d Hradec Králové : Gaudeamus, 2009 $g s. 31-32 910 $a HKD002 $t rm
Počet záznamů: 1