Počet záznamů: 1
Principles of marketing
SYS 0013546 LBL 00000nam-a22^^^^^7a-4500 003 CZ-HkUHK 005 20130118134225.1 007 ta 008 120109s2012----xxu|||||-||||-00|-0-eng-d 020 $a 978-0-13-216712-3 (váz.) $z 0-13-216712-3 020 $a 978-0-13-216719-2 (student value ed.) $z 0-13-216719-0 040 $a HKD002 $b cze 072 -7
$a 658 $x Řízení a správa podniku $9 4 $T . $7 hk_us_auth*m0351121 100 1-
$7 hk_us_auth*m0358603 $a Kotler, Philip, $d 1931- $4 aut 245 10
$a Principles of marketing / $c Philip Kotler, Gary Armstrong 246 30
$a Marketing 250 $a 14th ed. 260 $a Boston : $b Pearson/Prentice Hall, $c c2012 300 $a 1 sv. (různé stránkování) : $b barev. il. 650 07
$7 hk_us_auth*m0048218 $a marketing $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0071435 $a marketingový management $2 czenas 650 04
$7 hk_us_auth*0010825 $a marketingové nástroje 650 04
$7 hk_us_auth*0008944 $a marketingové strategie 650 04
$7 hk_us_auth*0015074 $a marketingový mix 655 -7
$7 hk_us_auth*0008278 $a učebnice vysokých škol $2 czenas 700 1-
$7 hk_us_auth*m0471105 $a Armstrong, Gary $4 aut 910 $a HKD002
Počet záznamů: 1