Počet záznamů: 1
Banking marketing in customer value creation
SYS 0022705 LBL 00000naa-a22^^^^^7a-4500 003 CZ-HkUHK 005 20170526121645.2 007 ta 008 120224s2012----xr-||||||||||-10|-0-eng-d 040 $a HKD002 $b cze 072 $a 336.7 $x Finance $9 4 $2 Konspekt $T . $7 hk_us_auth*m0351097 100 1-
$7 hk_us_auth*m0570367 $a Bednarska-Olejniczak, Dorota $4 aut 245 10
$a Banking marketing in customer value creation = $b Marketing bankowy w kreowaniu wartości dla klienta / $c Dorota Bednarska-Olejniczak 246 31
$a Marketing bankowy w kreowaniu wartości dla klienta 530 $a Dostupné též v elektronické podobě 650 07
$7 hk_us_auth*m0098634 $a bankovnictví $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*m0048218 $a marketing $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0014536 $a hodnoty $2 czenas 655 -4
$7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku 773 0-
$w hk_us_cat*0017485 $t Hradec Economic Days 2012 $b 1st ed. $h 256 s. $z 978-80-7435-172-3 (brož.) $7 m2am $a Hradecké ekonomické dny 2012 $d Hradec Králové : Gaudeamus, 2012 $g S. 20-24 856 41
$u http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2012_2.pdf $y Elektronická verze 910 $a HKD002 $t rm
Počet záznamů: 1