Počet záznamů: 1
The importance of territorial marketing in achieving community targets
SYS 0028411 LBL 00000naa-a22^^^^^7a-4500 003 CZ-HkUHK 005 20170525112700.7 007 ta 008 131115s2013----xr-||||||||||-10|-0-eng-d 040 $a HKD002 $b cze 072 $a 332 $x Regionální ekonomie, regionální ekonomika $9 4 $2 Konspekt $T . $7 hk_us_auth*m0351098 100 1-
$7 hk_us_auth*0079329 $a Deluga, Włodzimierz $4 aut 245 14
$a The importance of territorial marketing in achieving community targets / $c Włodzimierz Deluga, Anna Wallis 530 $a Dostupné též v elektronické podobě 650 04
$7 hk_us_auth*0011172 $a regionální marketing 650 04
$7 hk_us_auth*0072950 $a teritoriální marketing 650 07
$7 hk_us_auth*0011272 $a regionální rozvoj $2 czenas 651 -4
$7 hk_us_auth*0079331 $a Mielno (Polsko) 655 -4
$7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku 700 1-
$7 hk_us_auth*0079330 $a Wallis, Anna $4 aut 773 0-
$w hk_us_cat*0026740 $t Hradec Ekonomic Days 2013 $b 1st ed. $h 549 s. $z 978-80-7435-251-5 (brož.) $7 m2am $a Hradecké ekonomické dny 2013 $d Hradec Králové : Gaudeamus, 2013 $g S. 31-41 856 41
$u http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2013_3.pdf $y Elektronická verze 910 $a HKD002 $t rm
Počet záznamů: 1