Počet záznamů: 1
Handbook on tourism market segmentation
SYS 0029901 LBL 00000nam-a22^^^^^7a-4500 003 CZ-HkUHK 005 20240418121557.6 007 ta 008 140507s2007----sp-|||||-||||-00|-0-eng-d 020 $a 978-92-844-1207-5 (UNWTO) 020 $a 978-92-990034-6-6 (ETC) 040 $a HKD002 $b cze 072 -7
$a 338.3/.4 $x Hospodářská a výrobní odvětví $9 4 $T . $7 hk_us_auth*m0351103 245 00
$a Handbook on tourism market segmentation : $b maximising marketing effectiveness 260 $a Madrid : $b World Tourism Organization and European Travel Commission, $c c2007 300 $a xiv, 120 s. : $b il. 650 07
$7 hk_us_auth*m0086371 $a cestovní ruch $x ekonomické aspekty $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0017168 $a marketing cestovního ruchu $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0080476 $a segmentace trhu $2 czenas 655 -7
$7 hk_us_auth*0008324 $a příručky $2 czenas 710 2-
$7 hk_us_auth*m0444911 $a World Tourism Organization 710 2-
$7 hk_us_auth*0080442 $a European Travel Commission 910 $a HKD002 $b 93148-VIII-G
Počet záznamů: 1