Počet záznamů: 1  

Diagnostické kompetence učitele v současném pojetí inkluzivního vzdělávání

  1. SYS0044127
    LBL
      
    00000naa-a22^^^^^7i-4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20171121144336.7
    008
      
    171101s2016----xr-||||||||||-10|-0-cze-d
    040
      
    $a HKD002 $b cze $e rda
    072
      
    $2 Konspekt $a 376 $x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob $9 22 $T . $7 hk_us_auth*m0351569
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*0090801 $a Kovářová, Renata $4 aut
    245
    10
    $a Diagnostické kompetence učitele v současném pojetí inkluzivního vzdělávání / $c Renata Kovářová
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0024457 $a integrovaná výchova a vzdělávání $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0016925 $a speciálněpedagogická diagnostika $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0089417 $a podpůrná opatření (vzdělávání) $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0076854 $a speciální vzdělávací potřeby $2 czenas
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0009726 $a školská legislativa $z Česko
    655
    -4
    $7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku
    773
    0-
    $w hk_us_cat*0041841 $t Pedagogická diagnostika a evaluace 2016 $b Vydání první $d Ostrava: Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta, 2016 $h 128 s. $z 978-80-7464-862-5 $7 m2am $g S. 25-30
    910
      
    $a HKD002 $t rm
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.