Počet záznamů: 1
Diagnostické kompetence učitele v současném pojetí inkluzivního vzdělávání
SYS 0044127 LBL 00000naa-a22^^^^^7i-4500 003 CZ-HkUHK 005 20171121144336.7 008 171101s2016----xr-||||||||||-10|-0-cze-d 040 $a HKD002 $b cze $e rda 072 $2 Konspekt $a 376 $x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob $9 22 $T . $7 hk_us_auth*m0351569 100 1-
$7 hk_us_auth*0090801 $a Kovářová, Renata $4 aut 245 10
$a Diagnostické kompetence učitele v současném pojetí inkluzivního vzdělávání / $c Renata Kovářová 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 650 07
$7 hk_us_auth*0024457 $a integrovaná výchova a vzdělávání $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0016925 $a speciálněpedagogická diagnostika $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0089417 $a podpůrná opatření (vzdělávání) $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0076854 $a speciální vzdělávací potřeby $2 czenas 650 04
$7 hk_us_auth*0009726 $a školská legislativa $z Česko 655 -4
$7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku 773 0-
$w hk_us_cat*0041841 $t Pedagogická diagnostika a evaluace 2016 $b Vydání první $d Ostrava: Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta, 2016 $h 128 s. $z 978-80-7464-862-5 $7 m2am $g S. 25-30 910 $a HKD002 $t rm
Počet záznamů: 1