Počet záznamů: 1
Princip BYOD ve vzdělávání
SYS 0050104 LBL 00000naa-a22^^^^^7i-4500 003 CZ-HkUHK 005 20190328095313.5 008 190115s2014----xr-||||||||||-10|-0-cze-d 040 $a HKD002 $b cze $e rda 072 $2 Konspekt $a 377 $x Odborné vzdělávání $9 22 $T . $7 hk_us_auth*m0351575 100 1-
$7 hk_us_auth*0076122 $a Vavřečková, Šárka $4 aut 245 10
$a Princip BYOD ve vzdělávání / $c Šárka Vavřečková 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nz $2 rdacarrier 520 2-
$a Princip BYOD (Bring Your Own Device - "Přines si své zařízení") je ve firmách široce diskutován již léta, a s nižší finanční náročností elektronických zařízení, jejich vyšší přenositelností, zlepšujícím se vybavením (především u tabletů) a v neposlední řadě také s čím dál větším rozšířením u dětí se s BYOD počítá i v oblasti školství a obecně vzdělávání. Tento princip nabývá na zajímavosti především při spojení s možnostmi e-learningu. V tomto příspěvku se zabýváme problematikou zavedení BYOD do výuky na vysoké škole, a to jak přínosy tohoto principu, tak i jeho nevýhodami a riziky. 650 07
$7 hk_us_auth*0008353 $a e-learning $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0008355 $a počítačem podporovaná výuka $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0067742 $a tablety (počítače) $x didaktické využití $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0067743 $a chytré mobilní telefony $x didaktické využití $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0008354 $a technologie vzdělávání $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0088200 $a informační a komunikační technologie ve vzdělávání $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0009940 $a vysokoškolské studium $2 czenas 655 -4
$7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku 773 0-
$w hk_us_cat*0036988 $t Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2014 $b Vydání první $d Hradec Králové: Gaudeamus, 2014 $h 134 s. $z 978-80-7435-481-6 $7 m2am $g S. 121-126 910 $a HKD002 $t rm
Počet záznamů: 1