Počet záznamů: 1  

Role rodičů, učitelů a moderních technologií v rozvoji čtenářské gramotnosti žáků 4. tříd ZŠ v České republice

  1. SYS0051152
    LBL
      
    03431cam^a2200733^i^4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20231013143136.3
    007
      
    ta
    008
      
    190424s2019^^^^xr^ab^^e^^^^^^000^0^cze^^
    015
      
    $a cnb003093085
    020
      
    $a 978-80-88087-21-2 $q (brožováno)
    035
      
    $a (OCoLC)1127283127
    040
      
    $a ABA001 $b cze $d HKD002 $e rda
    043
      
    $a x------ $a e-xr---
    045
      
    $a y1y1
    072
    -7
    $a 37 $x Výchova a vzdělávání $9 22 $2 Konspekt $T . $7 hk_us_auth*m0351574
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*0101483 $a Brusenbauch Meislová, Monika, $d 1984- $4 aut
    245
    10
    $a Role rodičů, učitelů a moderních technologií v rozvoji čtenářské gramotnosti žáků 4. tříd ZŠ v České republice : $b sekundární analýza PIRLS 2016 / $c autoři: Monika Brusenbauch Meislová, Stanislav Daniel, Roman Folwarczný, Oldřich Hájek, Tomáš Lebeda, Jakub Lysek, Daniel Marek, Alena Navrátilová, Michal Soukop, Kateřina Zymová, Markéta Zapletalová, Markéta Žídková
    264
    -1
    $a Praha : $b Česká školní inspekce, $c 2019
    300
      
    $a 94 stran : $b barevné ilustrace, mapy ; $c 30 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    610
    27
    $7 hk_us_auth*0077920 $a Progress in International Reading Literacy Study $2 czenas
    648
    -7
    $7 hk_us_auth*0087891 $a 2016 $2 czenas
    648
    -7
    $7 hk_us_auth*0084908 $a 2001-2020 $2 czenas
    648
    -7
    $7 hk_us_auth*0068076 $a 2011-2020 $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0009389 $a mezinárodní programy a projekty $z země světa $y 2001-2020 $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0019210 $a čtenářská gramotnost $z Česko $y 2011-2020 $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0088200 $a informační a komunikační technologie ve vzdělávání $z Česko $y 2011-2020 $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0017192 $a hodnocení žáků $z Česko $y 2011-2020 $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0008545 $a základní školy $z Česko $y 2011-2020 $2 czenas
    655
    -7
    $7 hk_us_auth*0009890 $a výzkumné zprávy $2 czenas
    700
    1-
    $7 hk_us_auth*0101484 $a Daniel, Stanislav $4 aut
    700
    1-
    $7 hk_us_auth*0101485 $a Folwarczný, Roman $4 aut
    700
    1-
    $7 hk_us_auth*0072160 $a Hájek, Oldřich, $d 1981- $4 aut
    700
    1-
    $7 hk_us_auth*m0378077 $a Lebeda, Tomáš, $d 1976- $4 aut
    700
    1-
    $7 hk_us_auth*0101486 $a Lysek, Jakub, $d 1989- $4 aut
    700
    1-
    $7 hk_us_auth*0101487 $a Marek, Daniel, $d 1969- $4 aut
    700
    1-
    $7 hk_us_auth*0101488 $a Navrátilová, Alena $4 aut
    700
    1-
    $7 hk_us_auth*0101489 $a Soukop, Michal $4 aut
    700
    1-
    $7 hk_us_auth*0101490 $a Zymová, Kateřina $4 aut
    700
    1-
    $7 hk_us_auth*0101491 $a Zapletalová, Markéta $4 aut
    700
    1-
    $7 hk_us_auth*0101492 $a Žídková, Markéta, $d 1975- $4 aut
    910
      
    $a HKD002 $b 98863/163-III

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.