Počet záznamů: 1
MEHRmedialität in der werblichen Kommunikation
Záhlaví-jméno Reimann, Sandra (autor) Údaje o názvu MEHRmedialität in der werblichen Kommunikation : synchrone und diachrone Untersuchungen von Werbestrategien / Sandra Reimann Vyd.údaje Tübingen : Gunter Narr Verlag, 2008 Fyz.popis x, 434 stran : ilustrace, tabulky ; 23 cm ISBN 978-3-8233-6264-7 (brožováno) Poznámky Slovník Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Předmět.hesla reklamní strategie reklamní texty reklamní média Forma, žánr monografie Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média Země vyd. Německo Jazyk dok. němčina Počet ex. 1, z toho volných 1 Databáze Naučná literatura kniha
Signatura Přír.číslo Lokace Dislokace Info 102321 492754 Knihovna II
Počet záznamů: 1